
Mediastudies liegen er niet om; sinds 2019 is het kijkgedrag drastisch veranderd, met een grote verschuiving van lineaire tv naar online streaming platformen. Ook de manier waarop consumenten advertenties ervaren evolueerde mee: van altijd zichtbaar naar 100% skippable, en van puur promotioneel naar emotioneel geladen.
Door deze trend zoeken merken steeds vaker naar emotionele, niet-verstorende manieren om hun boodschap tot bij een grote doelgroep te brengen, op een budgetvriendelijke manier. Onze content integratiemogelijkheden in grote programma’s sluiten hier naadloos op aan. Ze bieden een krachtige aanvulling of een alternatief voor traditionele campagnes.
Waarom kiezen voor content integratie bij Geronimo?
Unskippable en gegarandeerd bereik
In een tijd waarin 65% van traditionele advertenties wordt overgeslagen, biedt merkintegratie rondom populaire content een duidelijk voordeel. Jouw merkboodschap komt rechtstreeks en gegarandeerd terecht bij de juiste doelgroep en surft mee op het succes van het programma.
Cultureel relevant
Bewezen effectiviteit
Langdurige impact
Content integratie voorbeelden

Met een circulaire campagnestrategie binnen en rond een populair en sterk gemediatiseerd programma krijgt jouw merk de kans om op een opvallende én effectieve manier de juiste doelgroep te bereiken.
Geronimo Brands creëert samen met jou een naadloze merkervaring die de boodschap krachtig overbrengt, zonder de kijkervaring te verstoren, maar die toch een blijvende indruk achterlaat.