Brands

Wees met je bedrijf onderdeel van het verhaal, niet de onderbreking.

Entertainment en merken versmelten tot één meeslepend verhaal. Geen klassieke reclame, maar verhaallijnen waarin een merk moeiteloos past en impact maakt. 

En vooral: de steeds kritischere consument niet langer storen, maar entertainen!

Dat begint bij de juiste match tussen merk en content. 

Of het nu gaat om een slimme merkintegratie in succesvolle tv-formats, een spraakmakende campagne die blijft hangen, of een op maat gemaakt tv-format zoals VDAB met Blind Gesprongen, Pairi Daiza met Expeditie Pairi Daiza en Brussels Airlines met Welkom Aan Boord… de juiste synergie tussen merk en content is altijd strategisch en organisch.

De voorbije jaren deden onder meer Mini, AXA, MediaMarkt, Base, Jumbo, Frites Atelier, Pairi Daiza, Land Rover, Samsonite, Sleepworld, Kasteel, Omer, VDAB, Brussels Airlines, Parship en Versluys beroep op Geronimo Brands voor onderdelen van hun media- en campagnevisie. 

Van klassieke campagnes op tv, radio en sociale media tot opvallende 360° campagnes verweven in en rondom grote tv-formats: elk platform wordt strategisch benut om een merk niet alleen zichtbaar te maken, maar blijvend te verankeren in de beleving van het publiek. Een verzekerd bereik, geen skippable en dus verloren budget en vooral: 100% mee in de actie, in plaats van aan de zijlijn.

Content die niet onderbreekt, maar entertaint.

Ontdek de kracht van slimme content strategie! 

Partners in de spotlight

Michiel Clyncke

Stijn Vermeulen

Michel Moriaux

Chris Verlinden

Stijn Cavens

Michiel Clyncke

Stijn Vermeulen

Michel Moriaux

Chris Verlinden

Stijn Cavens

Michiel Clyncke

Stijn Vermeulen

Michel Moriaux

Chris Verlinden

Stijn Cavens

Michiel Clyncke

Stijn Vermeulen

Michel Moriaux

Chris Verlinden

Stijn Cavens

Michiel Clyncke

Stijn Vermeulen

Michel Moriaux

Chris Verlinden

Stijn Cavens

Michiel Clyncke

Een moeiteloze vertaling van de merkenstrategie van Kasteel naar opvallende merkintegraties, campagnes & stunts.

Al enkele jaren schakelen we het team van Geronimo Brands in als marketing consultants en delen we de merkenstrategie van onze bieren met hen. Al even lang slagen ze erin om onze nieuwe of vernieuwde merken en belangrijke nieuwsfeiten moeiteloos te vertalen naar opvallende merk integraties, gedurfde campagnes of indrukwekkende stunts.

De high-level campagnes die uit onze samenwerking met Geronimo voortvloeien, resulteren in 99% van de gevallen in impactvolle momenten en zichtbaarheid die -zowel offline als online- de juiste snaar weten te raken bij ons doelpubliek. 

Onze services

Merkintegraties en product placement

Blend in, but stand out.

Mediastudies liegen er niet om; de manier waarop consumenten advertenties ervaren evolueerde van “altijd zichtbaar” naar “100% skippable”. Merken zijn steeds vaker op zoek naar organische manieren om hun commerciële boodschap op een budgetvriendelijke manier tot bij een groot, verzekerd doelubliek te brengen. Onze content integratiemogelijkheden in grote programma’s sluiten hier naadloos op aan; organisch in de het programma verweven, creatief en opvallend, meesurfend op het succes en de aandacht rond een bekend format. 

SERGIO OVER DE GRENS - Partnership Showcase LAND ROVER

Onze services

Merkintegraties en product placement

Blend in, but stand out.

Mediastudies liegen er niet om; de manier waarop consumenten advertenties ervaren evolueerde van “altijd zichtbaar” naar “100% skippable”. Merken zijn steeds vaker op zoek naar organische manieren om hun commerciële boodschap op een budgetvriendelijke manier tot bij een groot, verzekerd doelubliek te brengen. Onze content integratiemogelijkheden in grote programma’s sluiten hier naadloos op aan; organisch in de het programma verweven, creatief en opvallend, meesurfend op het succes en de aandacht rond een bekend format. 

Werk in de kijker

Awards

Venice TV Award nominee

Reality TV

Bestemming X

International Emmy® Awards

Nominee 2013, 2014, 2015

Soundtrack, Missie Mosango, Flying Doctors

Rose d’Or

Beste wedstrijd-realityprogramma 2023

Bestemming X

Cannes International Format Award

Best competition reality format 2023

Bestemming X

Cannes International Format Award

Best multiplatform format 2023

Bestemming X

vrt

Publieksprijs 2020

Het Gezin

vrt

Diversiteitsprijs 2020

Het Gezin

Creative Belgium award

Brand Experience 2016

Reborn Waiting Lines

Creative Belgium award

Media 2016

Reborn Waiting Lines

Creative Belgium award

Direct 2016

Reborn Waiting Lines

Creative Belgium award

Outdoor 2016

Reborn Waiting Lines

Creative Belgium award

Innovation 2016

Real Views

Creative Belgium award

Direct 2016

Real Views

Creative Belgium award

Brand Experience 2016

Real Views

Creative Belgium award

Outdoor 2016

Real Views

Creative Belgium award

Media 2016

Real Views

Creative Belgium award

Digital 2016

Real Views

Creative Belgium award

Film 2018

De grote levensvragen

Creative Belgium award

Brand Experience 2018

Iedereen zorgt voor iedereen

Creative Belgium award

PR 2018

Iedereen zorgt voor iedereen

Creative Belgium award

Brand Experience 2018

Your Ad on my Prosthetis

Creative Belgium award

PR 2018

Your Ad on my Prosthetis

Creative Belgium award

Digital 2019

Ostenders

Creative Belgium award

PR 2019

Ostenders

International Format Award

Nominee Branded Format 2023

Blind gesprongen

Webby Award

Best online sports brand video

RSC Anderlecht “The Prince is back”

Cannes International Format Award

Best Branded format Shortlist

Blind Gesprongen

Creative Belgium Award

Best branded content 2023

Blind Gesprongen

Effie Award

Most effective branded format 2023

Blind Gesprongen

PRESS

Content die niet onderbreekt, maar entertaint

Ontdek de kracht van slimme content strategie!