Brands
Entertainment en merken versmelten tot één meeslepend verhaal. Geen klassieke reclame, maar verhaallijnen waarin een merk moeiteloos past en impact maakt.
En vooral: de steeds kritischere consument niet langer storen, maar entertainen!
Dat begint bij de juiste match tussen merk en content.
Of het nu gaat om een slimme merkintegratie in succesvolle tv-formats, een spraakmakende campagne die blijft hangen, of een op maat gemaakt tv-format zoals VDAB met Blind Gesprongen, Pairi Daiza met Expeditie Pairi Daiza en Brussels Airlines met Welkom Aan Boord… de juiste synergie tussen merk en content is altijd strategisch en organisch.
De voorbije jaren deden onder meer Mini, AXA, MediaMarkt, Base, Jumbo, Frites Atelier, Pairi Daiza, Land Rover, Samsonite, Sleepworld, Kasteel, Omer, VDAB, Brussels Airlines, Parship en Versluys beroep op Geronimo Brands voor onderdelen van hun media- en campagnevisie.
Van klassieke campagnes op tv, radio en sociale media tot opvallende 360° campagnes verweven in en rondom grote tv-formats: elk platform wordt strategisch benut om een merk niet alleen zichtbaar te maken, maar blijvend te verankeren in de beleving van het publiek. Een verzekerd bereik, geen skippable en dus verloren budget en vooral: 100% mee in de actie, in plaats van aan de zijlijn.
Content die niet onderbreekt, maar entertaint.
Ontdek de kracht van slimme content strategie!
Partners in de spotlight
CEO Kasteelbier
Michiel Clyncke
Een moeiteloze vertaling van de merkenstrategie van Kasteel naar opvallende merkintegraties, campagnes & stunts.
Al enkele jaren schakelen we het team van Geronimo Brands in als marketing consultants en delen we de merkenstrategie van onze bieren met hen. Al even lang slagen ze erin om onze nieuwe of vernieuwde merken en belangrijke nieuwsfeiten moeiteloos te vertalen naar opvallende merk integraties, gedurfde campagnes of indrukwekkende stunts.
De high-level campagnes die uit onze samenwerking met Geronimo voortvloeien, resulteren in 99% van de gevallen in impactvolle momenten en zichtbaarheid die -zowel offline als online- de juiste snaar weten te raken bij ons doelpubliek.
Onze services
Onze services
Merkintegraties en product placement
Mediastudies liegen er niet om; de manier waarop consumenten advertenties ervaren evolueerde van “altijd zichtbaar” naar “100% skippable”. Merken zijn steeds vaker op zoek naar organische manieren om hun commerciële boodschap op een budgetvriendelijke manier tot bij een groot, verzekerd doelubliek te brengen. Onze content integratiemogelijkheden in grote programma’s sluiten hier naadloos op aan; organisch in de het programma verweven, creatief en opvallend, meesurfend op het succes en de aandacht rond een bekend format.
PRESS
Content die niet onderbreekt, maar entertaint
Ontdek de kracht van slimme content strategie!