
Sinds 2019 pioniert Geronimo Brands om de commerciële boodschap van grotere merken op een niet-disruptieve, emotioneel verbindende manier over te brengen naar hun doelgroep. Deze evolutie sluit naadloos aan bij het veranderende kijkgedrag, het uitgesteld en digitaal kijken, en biedt een verfrissend alternatief voor traditionele advertenties.
Met dit zusterbedrijf, Geronimo Brands, brengt de Geronimo groep nieuwe samenwerkingsmogelijkheden tot leven voor zenders en streamers die risico’s willen spreiden en nieuwe commerciële leads willen werven.
Voordelen van Onze Aanpak
Risicospreiding
Door co-financiering stelt Geronimo Entertainment zichzelf verantwoordelijk voor een deel van de productiekosten, waardoor het financiële risico en workload voor de zender drastisch vermindert.
Commerciële chemistry
Versterkende authenticiteit

Het proces
1. Zoektocht naar de gepaste partner(s)
Geronimo identificeert en benadert commerciële partners die een DNA-match hebben met het format en neemt hen mee in een deep dive van het concept, de USP’s en de exclusieve samenwerkingsmogelijkheden.
2. Creatieve Invulling
Samen met de creatie- en redactieteams ontwikkelen we een circulair voorstel voor de creatieve integratie van elke partner. Gaande van merk-, product- of service-integratie tot billboarding, trailer tags, pre-rolls en activatiecampagnes.
3. Handling en Follow-up
Geronimo neemt de volledige projectbegeleiding en afhandeling op zich, zodat zenderpartijen zich volop kunnen focussen op hun core business. Tegelijkertijd wordt de partner begeleid vanuit het hart van de productie.